Pogosta vprašanja

Spletno naročanje z dostavo na dom

Kam dostavljate?

Na območje Republike Slovenije.

Kako oddam spletno naročilo?

Na spletni strani z opisom izdelka bo izpisano, ali se izdelek da naročiti preko spleta. Najprej izberite ali želite, da vam izdelek dostavimo na dom ali ga boste prevzeli v trgovini. Nato kliknite »Dodaj v košarico« in dodajte izdelek v svojo spletno košarico.

Kdaj bo pošiljka prispela?

Za informacije o času dostave si oglejte stran z opisom izdelka. Večje blago se dostavlja preko dostavnih služb, tako da lahko traja dostava skladno s pogoji prevoznika.

Kako poteka dostava?

Manjši predmeti vam bodo dostavljeni kot paketi s Pošto Slovenije. Večje blago, ki ne more biti poslano kot paket, bo dostavljeno s prevozniki v dogovoru z vam najbližjo OBI trgovino. Dostave se praviloma opravljajo med ponedeljkom in petkom. Blago prevažamo od vrat do vrat (do območja, dostopnega z vozilom).
Pri naročanju več izdelkov boste morda prejeli več pošiljk. Stroške poštnine v tem primeru plačate le enkrat.

Koliko stane poštnina?

Strošek poštnine bo izpisan po vnosu izdelkov v košarico. Če bo vaše naročilo odposlano v več pošiljkah, se vam poštnina zaračuna le enkrat. Če poteka dostava preko dostavne službe, je poštnina odvisna od velikosti in teže paketa.

Kako lahko plačam naročilo?

Pri dostavi na dom lahko opravite plačilo ob dostavi. Pri dostavi je zaenkrat možno le gotovinsko plačilo. Plačilo s kartico je mogoče v primeru, da pošiljko preusmerite v vam bližnjo poštno poslovalnico in jo tam prevzamete.


Spletni nakup izdelkov (s prevzemom v trgovini)

Kako izdelek kupim na spletu in prevzamem v trgovini?

Na strani z opisom izdelka bo izpisano, v katerih trgovinah je izdelek na voljo za prevzem. S klikom na »Dodaj v košarico« lahko dodate blago v košarico in zaključite nakupni proces. Ko bo izdelek pripravljen za prevzem, vas bomo o tem obvestili. Račun poravnate v izbrani trgovini OBI ob prevzemu.

Koliko časa traja, da lahko prevzamem blago?

Prevzem blaga je možen takoj po prejetem sporočilu, da je blago pripravljeno na prevzem. Izdelek lahko prevzamete v izbrani trgovini OBI v delovnem času trgovine.

Koliko časa imam za prevzem blaga?

Vaše blago vas bo v trgovini počakalo praviloma še 6 dni po naročilu.
Če želite rok podaljšati, kontaktirajte trgovino, kamor ste blago naročili.

Kako lahko sledim stanju svojega naročila?

O stanju vašega naročila vas bomo obveščali preko e-pošte. Ko bo naročilo oddano prevozniku, vas bo ta obvestil o predvidenem terminu dostave. V kolikor želite v tej fazi spremeniti lokacijo dostave, to uredite na povezavi, ki bo priložena obvestilu prevoznika. V primeru prevzema v trgovini, boste obveščeni takoj, ko bo vaše naročilo pripravljeno na prevzem.


Vračilo spletnega naročila

Ali lahko vrnem po spletu naročeno blago, če mi ni všeč?

Seveda, izdelke lahko vrnete brez navedbe razloga. Podrobne informacije o vračilih najdete v naših Splošnih pravilih poslovanja. Stroške vračila v tem primeru krijete vi.

Na kaj moram paziti, ko vračam po spletu naročeno blago?

Informacije o vračilu najdete na obrazcu, dodanemu k pošiljki. Če obrazca več nimate, pokličite na 03-42-52-406.

Ali lahko po spletu naročeno blago vrnem v trgovini OBI?

Vračilo po spletu naročenega blaga je mogoče tudi v vsaki trgovini OBI.


Oddelek za storitve

Koga lahko kontaktiram, če imam dodatna vprašanja?

Nas želite kontaktirati po telefonu?
Od ponedeljka do sobote od 8:00 do 20:00
Telefonska št.: 03-42-52-406

Nas želite kontaktirati po e-pošti?

Pišite nam preko kontaktnega obrazca.

 


Račun

Kakšne so prednosti registracije na OBI.si?

Na vašem uporabniškem računu imate vse informacije o vaših naročilih in statusu preteklih naročil ter si shranite izbrano trgovino OBI.

Kaj naj storim, če sem spremenil/-a naslov ali e-poštni naslov?

Svoje podatke uporabniškega računa lahko kadarkoli spremenite na OBI.si. Pri spremembi imena, prosimo, kontaktirajte našo podporo strankam.


Zasebnost & varstvo podatkov

Je naročanje v OBI-jevi spletni trgovini varno?

Seveda. Podatki, ki nam jih posredujete za obdelavo vašega naročila, bodo obravnavani skrbno in posredovani le zaupanim partnerjem kot recimo dostavnim službam in le v zahtevanem obsegu. Uporabljamo posebne varnostne tehnike, kar pomeni, da deluje OBI.si v skladu z visokimi varnostnimi zahtevami.

So moji podatki zaupni?

OBI je posebej pozoren na zaupnost vaših podatkov. Uporabljeni so le za lastne namene, denimo za obdelavo vašega naročila. Med dostavo blaga sodelujemo tudi s partnerji. Več informacij o varstvu podatkov je na voljo v Izjavi o varstvu podatkov.

Kako in zakaj spletna trgovina OBI uporablja piškotke?

Piškotki izboljšajo postopek naročila in našo spletno prisotnost v spletni trgovini OBI. Gre za majhne besedilne datoteke, ki jih vaš spletni brskalnik trajno shrani na vašem računalniku, ko obiščete našo spletno stran. S piškotki se denimo shrani vsebina vašega nakupovalnega seznama ali košarice, da lahko opravite naročilo. Piškotke lahko kadarkoli onemogočite v spletnem brskalniku. Več informacij o varstvu podatkov je na voljo v Izjavi o varstvu podatkov.


Razno

Kje lahko oddam svojo staro električno ali elektronsko napravo?

V vseh naših trgovinah lahko oddate odpadno električno in elektronsko opremo, če je oprema po količini, namenu uporabe in razredu enaka električni in elektronski opremi, ki jo kupite. Takšne naprave lahko v naših trgovinah oddate brezplačno.

Če gre za male naprave (nobena zunanja mera ni večja od 25 cm) jo lahko oddate v naši trgovini ne glede na zgornje omejitve.
Prav tako lahko v naših trgovinah oddate plinske sijalke.

zapri ✕

Are Your Sure?

Exit