Pogosta vprašanja

Naročanje in dostava

Kam dostavljate? 

Dostavljamo po celotni Sloveniji.

Kakšne možnosti dostave so na voljo?

Izberete lahko dve možnosti:

  • “Dostava” (na dom)
  • “Prevzem” (Klikni in prevzemi - prevzem v izbrani OBI trgovini)

Kako oddam spletno naročilo?

Na spletni strani z opisom izdelka bo označeno, ali je izdelek na voljo za naročilo preko spleta.

Najprej izberite, ali želite, da vam izdelek dostavimo na dom (»Dostava«), ali ga boste prevzeli v izbrani OBI trgovini (»Prevzem«). 

Nato kliknite »Dodaj v košarico«. Ko ste v košarico dodali vse izbrane izdelke, izberite »Na blagajno« in zaključite nakup. 

Koliko časa traja dostava? 

Naročila z dostavo na dom vam običajno dostavimo v 2-3 delovnih dneh. Za večje izdelke se lahko čas dostave podaljša.

Naročila Klikni in prevzemi (prevzem v izbrani OBI trgovini) za prevzem pripravimo v 4 urah.

Koliko časa imam za prevzem blaga v trgovini?

Če ste se odločili za prevzem naročila v izbrani OBI trgovini, lahko blago prevzamete v roku 6 delovnih dni po tem, ko vas obvestimo, da je naročilo pripravljeno za prevzem. 

Če želite rok podaljšati, kontaktirajte trgovino, kjer vas blago čaka na prevzem.

Kako poteka dostava? 

Večino naročil vam bomo dostavili s Pošto Slovenije. Dostava se opravi samo do naslova dostave, brez vnosa v prostor.

V primeru, da gre za večje blago, ki ga Pošta Slovenije ne more dostaviti, je na spletni strani izdelka možnost dostave na dom onemogočena. Izberete lahko prevzem v najbližji OBI trgovini, nato pa vam pomagamo urediti dostavo s specializiranimi prevozniki, s katerimi sodelujemo.

Dostava s Pošto Slovenije poteka od ponedeljka do petka, dostava s specializiranimi prevozniki pa po dogovoru. Pri naročanju več izdelkov boste morda prejeli več pošiljk. Stroške poštnine v tem primeru plačate le enkrat.

Več informacij o dostavi si lahko preberete na povezavi.

Koliko stane poštnina? 

Strošek poštnine za dostavo s Pošto Slovenije je odvisen od velikosti in teže naročila. Natančen znesek je prikazan tako v košarici kot ob zaključku nakupa.

Cenik pošiljanja s Pošto Slovenije:

Cenik dostave

Tip paketa Cena
1 Paket s težo 0 - 25kg 5,99 EUR
2 Paket s težo 25 - 70 kg 16,99 EUR
3 Paket s težo 70 - 200kg 29,99 EUR
4 Paket s težo 200 - 600 kg 49,99 EUR

* Najdaljša stranica: do 250 cm. Seštevek dolžine in največjega obsega, ki ne sme biti merjen po dolžini: 600 cm

Strošek dostave s specializiranimi prevozniki je odvisen od velikosti naročila ter razdalje za dostavo.

Kako lahko spremljam svojo pošiljko? 

Ko pošiljko predamo Pošti Slovenije,  vam Pošta Slovenije sporoči sledilno številko, s katero lahko na spletni strani sledenje.posta.si spremljate pot vaše pošiljke.

Ali lahko naročim izdelek, ki ga ni na zalogi? 

Nekatere izdelke lahko za vas naročimo pri dobaviteljih. To običajno pomeni, da se čas dostave podaljša. Čas dostave se lahko spremeni za 1-3 tedne ali dlje. 

Ker se tako ponudba trgovin OBI kot ponudba dobaviteljev spreminja, pa nekateri izdelki žal niso več dobavljivi. Trudimo se, da artikle, za katere ugotovimo, da niso več dobavljivi, odstranimo iz spleta, vendar se nam tu in tam kakšen izmuzne, za kar se vam opravičujemo.

Za povpraševanje o izdelkih, ki niso na zalogi, nas kontaktirajte prek kontaktnega obrazca.


Plačilo

Kako lahko plačam naročilo v spletni trgovini?

Omogočamo vam različne načine plačila:

  • Kreditne/debetne kartice (Visa, Mastercard),
  • plačilo na obroke z Leanpay,
  • plačilo po predračunu in
  • plačilo po povzetju.

V primeru, da potrebujete dodatne informacije ali pomoč pri plačilu, nas kontaktirajte (podatki spodaj) in z veseljem vam bomo pomagali.

Kako plačam z Leanpay v spletni trgovini?

Z Leanpay lahko izdelke plačate enostavno na obroke. Vse, kar potrebujete, sta mobilni telefon in osebni dokument. Ves postopek traja le nekaj minut.

Kakšen znesek limita lahko prejmete ter kako opravite nakup z Leanpay, preberite na povezavi.

Ali je spletna trgovina varna za plačevanje? 

Da. Za zaščito vaših podatkov uporabljamo najnovejše varnostne protokole.


Vračila in zamenjave

Ali lahko vrnem blago, naročeno prek spleta, če mi ni všeč?

Da, izdelke lahko vrnete v roku 14 dni od prejema.

Kako lahko opravim vračilo blaga?

Pri vračilu izdelkov prosimo sledite informacijam in navodilom za vračilo na povezavi.

Kdo krije stroške vračila? 

Če je dostavljeno blago poškodovano ali pa ste prejeli drugačno blago od naročenega, stroške dostave krijemo mi. 

V nasprotnem primeru stroške vračila krijete sami. Vsi podatki o vračilih so navedeni v naših Splošnih pogojih.


Izdelki

Ali lahko dobim več informacij o izdelku? 

Za dodatne informacije o izdelku nas lahko vedno kontaktirate in z veseljem vam bomo pomagali.


Račun

Kdaj prejmem račun? 

Račun boste prejeli skupaj z vašim paketom. Priporočamo vam, da račun shranite, saj ga boste potrebovali v primeru, da boste želeli uveljavljati garancijo.

Pomembno: Če ste izbrali dostavo na dom, se račun nahaja v zunanji ovojnici na paketu. Če ste se odločili za prevzem v trgovini, račun prejmete ob prevzemu naročila.

Kako lahko dobim kopijo računa? 

V kolikor potrebujete račun v elektronski obliki, nas lahko kontaktirate preko našega kontaktnega obrazca in bomo poskrbeli tudi za to.


Varnost in zasebnost

Je naročanje v spletni trgovini varno? 

Da. Za zaščito vaših podatkov uporabljamo najnovejše varnostne protokole. 

So moji podatki zaupni? 

Da. Vaši osebni podatki so zaščiteni v skladu z veljavno zakonodajo. Več informacij o varstvu podatkov je na voljo v Izjavi o varstvu podatkov.

Kako in zakaj spletna trgovina OBI uporablja piškotke? 

Piškotke uporabljamo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. S piškotki se denimo shrani vsebina vašega nakupovalnega seznama ali košarice, da lahko opravite naročilo. 

Več informacij najdete v naši Izjavi o varstvu podatkov (povezava zgoraj).


Moje naročilo

Kako lahko sledim statusu svojega naročila? 

Po oddaji naročila vas bomo o spremembi statusa naročila obveščali po e-mailu in s SMS sporočili. Tako boste vedno vedeli, kaj se dogaja z vašim naročilom ter kdaj bo pri vas.

Ko pošiljko predamo Pošti Slovenije, vam Pošta Slovenije sporoči sledilno številko, s katero lahko na spletni strani sledenje.posta.si spremljate pot vaše pošiljke.

Če ste izbrali prevzem v OBI trgovini, vam bomo poslali SMS, ko bo naročilo pripravljeno za prevzem.

Če ste se dogovorili za dostavo s specializiranim prevoznikom v določenem terminu, vas bo le-ta pravočasno obvestil pred dostavo.

Kako lahko spremenim ali odpovem svoje naročilo? 

Če vaše naročilo še ni bilo predano Pošti Slovenije v dostavo, ga lahko po vaših željah še uredimo (kakšen izdelek dodamo ali odstranimo).

Za spremembo naročila nas lahko pokličete na tel. št. 03/42-52-406, nam pišete na elektronski naslov spletna.trgovina@obi.si ali preprosto odgovorite na potrditveni e-mail, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila. 

Enako velja za preklic oz. odpoved naročila.


Kontakt

Kako vas lahko kontaktiram?


Razno

Kje lahko oddam svojo staro električno ali elektronsko napravo?

V vseh naših trgovinah lahko oddate odpadno električno in elektronsko opremo, če je oprema po količini, namenu uporabe in razredu enaka električni in elektronski opremi, ki jo kupite. Takšne naprave lahko v naših trgovinah oddate brezplačno.

Če gre za male naprave (nobena zunanja mera ni večja od 25 cm) jo lahko oddate v naši trgovini ne glede na zgornje omejitve.

Prav tako lahko v naših trgovinah oddate plinske sijalke.

zapri ✕

Are Your Sure?

Exit